• Reklam

Kramer Striker 300ST -87

Musikinstrument
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Kramer Striker 300ST -87

Inläggav Groth » ons 26 nov 2014, 14:07

Telefon:
Län: Gävleborg
Pris: 999
Länk till annonsen på diskant.se

Äkta 80-talsräcer! Det enkellåsande värdelösa floydet som satt original är utbytt mot ett licensfloyd som säkert egentligen är lika värdelöst. Det är blockat och jag tror det är bäst om det får vara så. En stämskruv utbytt. I övrigt original såvitt jag kan bedöma. Lite bandslitage finns det men inget som känns. "Stränghack" i något band från någon av de tunnare strängarna. Ganska sliten i utseendet. Övre axelbandsknoppen nedflyttad eftersom hålet förmodligen blivit för uppknullat och tidigare ägare inte orkade plugga och fixa det.

Frän gura för kaffepengar! Fixa upp den eller spela som den är. :smile: Priset är 999 kr + frakt.

Bild
Senast redigerad av Groth fre 12 dec 2014, 22:59, redigerad totalt 1 gång.
"Lighten up, Francis."
Användarvisningsbild
Groth
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 5521
Blev medlem: sön 09 mar 2008, 21:03
Ort: Sverige

Reklam

Re: Kramer Striker 300ST -87

Inläggav Groth » tor 27 nov 2014, 13:07

Även byten kan vara intressant, även om jag absolut helst byter mot pengar. :smile:
"Lighten up, Francis."
Användarvisningsbild
Groth
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 5521
Blev medlem: sön 09 mar 2008, 21:03
Ort: Sverige


Återgå till Säljes - Musikinstrument

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

  • Reklam
cron