• Reklam

[SÅLD] Kramer-hopplock.

Musikinstrument
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

[SÅLD] Kramer-hopplock.

Inläggav Viktor Johanſon » ons 09 jan 2008, 18:33

.
Senast redigerad av Viktor Johanſon lör 23 feb 2008, 03:33, redigerad totalt 1 gång.
Viktor Johanſon
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2917
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 15:05
Ort: Stockholm

Reklam

Re: Kramer superstrata

Inläggav -micke- » ons 09 jan 2008, 18:57

- Och förra ägaren, det är jag det... Larrivee blev jag informerad om att det var när jag köpte halsen typ 1991, men det står inte angivet någonstans på halsen. Bra är den i alla fall :wink2:

- Men du Viktor, nu får du hålla lite i prylarna, det var ju kanske en deal på gång att det ska sitta originalFloyd i krom m matchande tillbehör på den där, remember? Mail i lådan...

-micke-
Hookway: "-micke- är en bra karl... -micke- är snäll... -micke- är också förbannat duktig"
Laer: "Lyssna på -micke-, -micke- är klok"
Användarvisningsbild
-micke-
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4109
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 21:58
Ort: Upplands Väsby - Stockholm

Re: Kramer superstrata

Inläggav Viktor Johanſon » ons 09 jan 2008, 18:58

Jaså var det? Ja det kanske det var. Men spekulanten har inte hört av sig på ett tag :big:
Viktor Johanſon
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2917
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 15:05
Ort: Stockholm

Re: Kramer superstrata

Inläggav Viktor Johanſon » ons 09 jan 2008, 19:05

Ser inget mail...
Viktor Johanſon
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2917
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 15:05
Ort: Stockholm

Re: Kramer superstrata

Inläggav Patrick Zimbalist » ons 09 jan 2008, 19:11

Viktor Johanson skrev: Gitarren kan med fördel provspelas i centrala Stockholm.

jag hade velat provspela den med min bakdel, din lillgamla näbbgädda!! :evil: :big:
va'skaruhaföfloyjdet?
Lordofthestrings skrev:Fan va jag vill ha en Soldano, jag blir tokig

Lordofthestrings skrev:Jag blir tokig, satan va fina pållar ni säljer nu allihopa!
Användarvisningsbild
Patrick Zimbalist
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8079
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 12:01
Ort: Malmö

Re: Kramer superstrata

Inläggav -micke- » ons 09 jan 2008, 19:22

Viktor Johanson skrev:Ser inget mail...

Nu då? :tongue:


Zimba - Halsen är väldigt skön. Trots dina frökenhänder och dina gayreferenser så tror jag att den är i din smak :lol: Om jag inte minns fel gillade jag halsen på din gamla bruna Charvel väldigt mycket och då är denna hockeyklubba som sagt var den jag har "växt upp med" och jämför alla andra halsar med. Lik halsen på din Charvel alltså, var väl det jag försökte få fram. Jag försökte ju kränga på dig den till din rosa zebragitarr förut (skickade fotomontage och allt), men det ville du ju inte din tjuriga skåning... :wink2:

Viktor, sälj inte Floydet till honom.... Han är skåning

-m-

edit: Zimba! Igår repade vi in "Soldiers Under Command", lite kär i mig är du väl i alla fall va :blush:
Senast redigerad av -micke- ons 09 jan 2008, 19:28, redigerad totalt 2 gånger.
Hookway: "-micke- är en bra karl... -micke- är snäll... -micke- är också förbannat duktig"
Laer: "Lyssna på -micke-, -micke- är klok"
Användarvisningsbild
-micke-
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4109
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 21:58
Ort: Upplands Väsby - Stockholm

Re: Kramer superstrata

Inläggav Viktor Johanſon » ons 09 jan 2008, 19:22

Jag vill inte sälja Floydet separat. Erfarenheten har visat att detta leder till att man får en Floyd-lös Floyd-gura kvar och det är det minst säljbara som finns :blush:
Viktor Johanſon
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2917
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 15:05
Ort: Stockholm

Re: Kramer superstrata

Inläggav Patrick Zimbalist » ons 09 jan 2008, 19:47

Ritchie Blackmore skrev:
Viktor Johanson skrev:Ser inget mail...

Nu då? :tongue:


Zimba - Halsen är väldigt skön. Trots dina frökenhänder och dina gayreferenser så tror jag att den är i din smak :lol: Om jag inte minns fel gillade jag halsen på din gamla bruna Charvel väldigt mycket och då är denna hockeyklubba som sagt var den jag har "växt upp med" och jämför alla andra halsar med. Lik halsen på din Charvel alltså, var väl det jag försökte få fram. Jag försökte ju kränga på dig den till din rosa zebragitarr förut (skickade fotomontage och allt), men det ville du ju inte din tjuriga skåning... :wink2:

Viktor, sälj inte Floydet till honom.... Han är skåning

-m-

edit: Zimba! Igår repade vi in "Soldiers Under Command", lite kär i mig är du väl i alla fall va :blush:

det ska vara lönnbräda för min del så halsen är inte intressant.
soldiers är grym...är det jag som har väckt stryper-känslor genom mitt eviga gnagande om dem? :big:
Lordofthestrings skrev:Fan va jag vill ha en Soldano, jag blir tokig

Lordofthestrings skrev:Jag blir tokig, satan va fina pållar ni säljer nu allihopa!
Användarvisningsbild
Patrick Zimbalist
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8079
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 12:01
Ort: Malmö

Re: Kramer superstrata

Inläggav Jimmie » ons 09 jan 2008, 21:23

Förjävla cool
Användarvisningsbild
Jimmie
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 968
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 20:34
Ort: Göteborg

Re: Kramer superstrata

Inläggav -micke- » fre 11 jan 2008, 01:58

Patrick Zimbalist skrev:det ska vara lönnbräda för min del så halsen är inte intressant.

-Jamen, för tjyvingen. Varför ville du testa den då? Aha, för att jag hade haft den :wink2:

Patrick Zimbalist skrev:soldiers är grym...är det jag som har väckt stryper-känslor genom mitt eviga gnagande om dem? :big:

-Nej, jag kan tyvärr inte ge dig cred för det... Vi ville ha en gammal kult-cover som passade väl in bland våra egna 80-talsdoftande Heavy Metal-alster och den är ju grym och lockade fram en massa tonårsminnen :D

-m-
Hookway: "-micke- är en bra karl... -micke- är snäll... -micke- är också förbannat duktig"
Laer: "Lyssna på -micke-, -micke- är klok"
Användarvisningsbild
-micke-
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 4109
Blev medlem: sön 09 dec 2007, 21:58
Ort: Upplands Väsby - Stockholm

Re: Kramer superstrata

Inläggav Viktor Johanſon » lör 12 jan 2008, 15:03

Halsen är såld till Micke och all hårdvara har han tatt också :approve:
Viktor Johanſon
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2917
Blev medlem: tor 27 dec 2007, 15:05
Ort: Stockholm


Återgå till Säljes - Musikinstrument

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster

  • Reklam