• Reklam

Edwards-LP-105CE Säljes [SÅLD]

Musikinstrument
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Edwards-LP-105CE Säljes [SÅLD]

Inläggav lord_o_guitar » tor 10 jan 2008, 01:42

Dåligt med pengar just nu och nya prylar behövs, så denna gura får gå. Hade gärna behållt, men vill helst behålla floyd-gurorna. Och jag måste lägga zakk-drömmarna på hyllan.. :approve:

Saxat från edwards hemsida:

BODY : (Top)Hard Maple
(Back)Mahogany
NECK : Mahogany
FINGERBOARD : Ebony , 22frets
SCALE : 628mm (24.75 inch) / Medium
JOINT : Set-Neck
PICKUPS : (Front)EMG81
(Rear)EMG81
CONTROL : Front & Rear Volume
Front & Rear Tone
Toggle PU Selector
BRIDGE : Tune-Matic / Stop Tailpiece

Färg: Svart

Toppskick, kanske några minirepor någonstans som knappt syns. Köpte denna från ishibashi i slutet av 2006 och fick den i februari-mars 2007, slängde på snäppet fetare strängar och stämde ner till D, böt volym och tonkontrollerna till svarta metal-rattar. Har sen dess repat på den två-tre gånger, mest har den gått het hemma under inspelningar och till metronomövningar. Låter och känns riktigt bra! Bilder kommer förhoppningsvis senare idag.

Den landade på strax under nio-tusen allt som allt när jag hade fått hem den. Säljes för 6800:- eller bud.
Kan även tänka mig byten i form av MXR smart gate, någon ordentlig wah eller fyrtolva el. tvåtolva med v30 + pengar emellan.
Kom med förslag, man vet ju aldrig..

Tog en snabb bild:
Bild
Senast redigerad av lord_o_guitar mån 14 jan 2008, 15:59, redigerad totalt 3 gånger.
Användarvisningsbild
lord_o_guitar
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 166
Blev medlem: tor 10 jan 2008, 01:20
Ort: Borås, Sweden

Reklam

Återgå till Säljes - Musikinstrument

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster

  • Reklam