• Reklam

Pärlvit Yamaha SE250 från 1986 PRISBUMP!

Musikinstrument
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Pärlvit Yamaha SE250 från 1986 PRISBUMP!

Inläggav lestrange » mån 17 nov 2014, 12:52

Telefon: 0708-412189
Län: Skåne
Pris: 1500
Länk till annonsen på diskant.se

Alkropp minsann. Ingen basswood eller plywood här, inte.
Gitarren är i mycket bra skick för en snart trettioåring, förutom några små skavanker i lacken. Jag köpte den som ett projekt i delar, men svaj och stämskruvar saknades. Svaj hade jag, men tyvärr bara i guld. Eftersom Yamaha använde ett dussin olika "floyd" under den här perioden, är det svårt att hitta exakt rätt modell, så jag tycker att det är en uppoffring man kan leva med! ;)
Förutom det redan nämnda, är kontrollhålsluckan och några små detaljer bytta. Annars är gitarren original, inkl mickar och elektronik. Även den speciella volymratten saknades, men jag hade en N.O.S. i gömmorna, så nu sitter rätt ratt på! Det är just vid sådana här tillfällen som jag är glad att jag aldrig gör av med något. :D Push/push för split av humbuckern.
Såld.

Bild
Senast redigerad av lestrange tis 09 dec 2014, 07:36, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
lestrange
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1362
Blev medlem: tis 29 jul 2008, 03:40

Reklam

Re: Pärlvit Yamaha SE250 från 1986 PRISBUMP!

Inläggav lestrange » mån 08 dec 2014, 23:28

Prisrasbump!!!
Användarvisningsbild
lestrange
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1362
Blev medlem: tis 29 jul 2008, 03:40


Återgå till Säljes - Musikinstrument

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster

  • Reklam
cron