• Reklam

Mesa/Boogie Roadster

Förstärkare & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Mesa/Boogie Roadster

Inläggav Ronnie_Rocker » fre 29 aug 2014, 21:37

Telefon:
Län: Västerbotten
Pris: 14000
Länk till annonsen på diskant.se

Hej! Jag säljer nu min Mesa Boogie Roadster pga. spons. Mitt exemplar är i absolut mint condition, nya slutrör (EL34). 4 kanaler som låter fantastiskt bra. Switchbar mellan 50w och 100w på baksidan. Säljes för endast 14.000kr (nypris 27.000kr). Frakt med bussgods tillkommer.
Skickas med ett Gator case. BVSA

Vid intresse, maila gärna! Ronniebjornstrom @ gmail.com
Bild
Senast redigerad av Ronnie_Rocker tis 09 sep 2014, 17:07, redigerad totalt 3 gånger.
Mac Pro Quad Core | Pro Tools 10 | Cubase 7 | SSL Alpha AX | Genelec 8050A | Yamaha NS-10 | Soundtracs Quartz | UAD-2 | Liquid mix 32 | SSL Duende | Drumagog 5 | Slate Digital | LSD samples |Mesa/Boogie´s | ReValver MK III | Toontrack |
Användarvisningsbild
Ronnie_Rocker
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 804
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 15:06
Ort: Umeå

Reklam

Re: Mesa/Boogie Roadster

Inläggav Ronnie_Rocker » tis 09 sep 2014, 17:06

Kom å köp! Åker på turné snart så jag behöver få in deg :) BVSA!
Mac Pro Quad Core | Pro Tools 10 | Cubase 7 | SSL Alpha AX | Genelec 8050A | Yamaha NS-10 | Soundtracs Quartz | UAD-2 | Liquid mix 32 | SSL Duende | Drumagog 5 | Slate Digital | LSD samples |Mesa/Boogie´s | ReValver MK III | Toontrack |
Användarvisningsbild
Ronnie_Rocker
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 804
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 15:06
Ort: Umeå


Återgå till Säljes - Förstärkare & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster

  • Reklam