• Reklam

Celestion G12-30, mikrofon + förstärkare, mixerbord

Övrigt musikrelaterat
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Celestion G12-30, mikrofon + förstärkare, mixerbord

Inläggav silver » lör 09 jan 2016, 15:17

Telefon:
Län: Stockholm
Pris: 500
Länk till annonsen på diskant.se

Säljer en fult hemsnickrad högtalarlåda med ett Celestion G12-30-element som låter finfint, trots sin ålder.
Jag bytte till mig detta högtalarelement från en gammal Diskantare år 2004. Vet inte dagens värde på det, med kom med bud via PM/mail.

Om någon är intresserad så är lådan byggd av gammal spånskiva från ett skrivbord. Högtalartyget köpte jag på biltema.

Bild
Bild


Säljer även en hyfsat sovrumsförstärkare med reverb. Märke: Park. Pris: 250-300:-

Bild

Säljer även:
- Ett par Behringer-kondensatormickar, C-2. Använde dessa för att spela in nylongitarr - funkade prima! Pris: 300-400:- / bud
- Ett mini-mixerbord från Behringer. Pris: Bud
- Mikrofonförstärkare, iCON Neophantom, 2*48V cannon-cannon. Pris: 400:-/bud

Bild

Som sagt lägg bud om du inte tycket att priset är rimligt. Nås via PM/e-post.
Senast redigerad av silver lör 09 jan 2016, 15:21, redigerad totalt 5 gånger.
____________________________

Bild


"datordagar låter töntigare så ni får helt enkelt köra surkuken i bikarbonat eller starta blogg." - Shoooo0ta
Användarvisningsbild
silver
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 173
Blev medlem: sön 02 sep 2007, 16:50
Ort: Sthlm

Reklam

Återgå till Säljes - Övrigt musikrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster

  • Reklam
cron