• Reklam

Dot-Com, MOTM och Ken Stone system

Övrigt musikrelaterat
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Dot-Com, MOTM och Ken Stone system

Inläggav Rutgersson » sön 13 jul 2008, 16:55

Dot-Com, MOTM och Ken Stone system säljes. Säljer pga av att systemet inte får den speltid det förtjänar och brist på utrymme. Plus att suget efter andra leksaker har blivit för stort. Systemet låter kalasbra och sopar mattan med i princip allt annat i synthväg, Doepfer till exempel har inte en chans och vi skall inte ens prata om alla VA och softsynthar som florerar där ute. Det går inte att jämföra, här finns oänliga möjligheter och ljudet är överväldigande.

Har byggt på det i ett par år och det har aldrig lämnat hemstudion. Låter kalas och är i prima skick. Där finns plats att fortsätta bygga vidare med både Dot-Com, Motm och driva Eurorack moduler då där finns en Cynthia 15V till 12V konverter. Caset är ett hemmabygge som är väldigt stabilt. Funkar skitbra till alla analoga synthar med CV och har kört den tillsammans med MOOG och även KORG och ROLAND grejor med hjälp av lånad konverter.

Kan även tänka mig ett byte till något annat kul, ge förslag.

Nypris ligger väl närmare tjugo och bud bör vara skäliga för att jag ens skall bemöda mig svara. Skambud besvaras alltså inte.

Q142
Q104
Q105
Q124 x 2 + CRSQ106
Q107 x 2
Q108
Q109
Q137
Q110
QPS1
QDH20
Ken Stone VCO x 2 (Serge Style)
MOTM VCF 485 (GX-1)
I bild är även en DIY VCA som inte funkar i dagsläget. Följer med som "skrot".

Bild
Användarvisningsbild
Rutgersson
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 32
Blev medlem: lör 29 dec 2007, 14:25
Ort: Göteborg

Reklam

Återgå till Säljes - Övrigt musikrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

  • Reklam