• Reklam

Lite gitarrprylar! strata och tele SÅLT

Delar & Tillbehör
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande
  • -----------------------------------
  • I avdelningen köp & sälj är det endast tillåtet att posta seriösa frågor eller intresseanmälningar på det objekt som är till salu.

Lite gitarrprylar! strata och tele SÅLT

Inläggav Leo Stänkskärm » mån 24 nov 2008, 20:14

Telefon:
Län: Kalmar
Pris: 0
Länk till annonsen på diskant.se

Uppdaterat i inlägget från 18/6!

Allt i detta inlägget är sålt!

Behöver rensa lite här hemma...

*SÅLD*
Börjar med en Boss BF-2 flanger. Föregångaren till BF-3. Mkt fint skick trots att den är 10 år gammal. Funkar felfritt. 400:- för den.

...1 st TEX-MEX TELECASTER MICK! Stallmick. Ja, du får inte tag på dessa mickar längre, förutom möjligtvis på ebay eller i Fender Nashville Deluxe telecasters. Eller i äldre tex-mex telecasters. Denna mäter 8.0. Enligt mitt och mångas tycke så är det en fantastisk ton i dem här mickarna. 450:- *SÅLD*

1 set telecaster mickar bridge + neck. Rätt hotta mickar men även lite åt vintage hållet. Neck mäter 5.5, bridge 6.5. Okänt märke på dessa. Halsmicken låter kanonbra, lite åt stratahållet. 150:- för båda eller 100 kr/st. *SÅLDA*

En fender classic player halsplatta. Står "Fender Custom Shop Designed" på den. En femtiolapp för den. *SÅLD*



Plektrumskydd Fender Bakelite á la '52. Svart 1-ply. Samma som sitter på american vintage teles och custom shop teles. Tror dem är sprayade fram med tunt lager lack, snyggt rundade hörn. 5 skruvhål. Som det var en gång i tiden. Oöppnad förpackning! Har precis fått hem det från usa (idag) men mina byggplaner ändrades innan jag hann få hem den. Dålig bild men 300 kr vill jag ha. Du kan få med 5 st skruvar till. *SÅLD*


Plektrumskydd Svart 1-ply. 5 skruvhål. Allparts. Oöppnad förpackning! Passform okänd. 50 :- *SÅLD*

bakplatta.jpg
bakplatta.jpg (85.41 KiB) Visad 10869 gånger

Fender orginal bakplata strata. Här tog mitt kamerabatteri slut, fick ta fram mobilen.. 3-ply, parchment, (dvs lätt blekt). Aldrig använt. Skyddsplast fortfarande på! Inga skruvar till. 100 :- *SÅLD*

Köparen betalar frakt

Varsågod att PM:a eller maila
Senast redigerad av Leo Stänkskärm fre 07 aug 2009, 12:23, redigerad totalt 16 gånger.
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Reklam

Re: Lite gitarrprylar!

Inläggav benganjimmy » mån 24 nov 2008, 20:59

Hej
Om halsbrickan (Fender) är kvar köper jag den.
Mvh Bengt Ingvarsson :smile:
benganjimmy
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1
Blev medlem: mån 24 nov 2008, 20:55

Re: Lite gitarrprylar!

Inläggav Leo Stänkskärm » mån 24 nov 2008, 21:11

benganjimmy skrev:Hej
Om halsbrickan (Fender) är kvar köper jag den.
Mvh Bengt Ingvarsson :smile:


Den finns här, men jag har inga skruvar till den.
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Re: Lite gitarrprylar!

Inläggav Leo Stänkskärm » mån 24 nov 2008, 21:30

Ett styck telecaster stall från fender japan! Från mitten av 80-talet. Strängarna ska ej genom kroppen utan detta är gammal esquire-stil. 6 sadlar. Ge mig bud på denna. *SÅLT*

Senast redigerad av Leo Stänkskärm tor 25 jun 2009, 01:00, redigerad totalt 3 gånger.
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Re: Lite gitarrprylar!

Inläggav Hyper Pak » tis 25 nov 2008, 02:15

Hej finns texmex kvar köper jag den! :smile:
Fuzz was never meant to be quiet. If it's too loud, play jazz.
Användarvisningsbild
Hyper Pak
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1174
Blev medlem: mån 20 okt 2008, 02:27

Re: Lite gitarrprylar!

Inläggav Leo Stänkskärm » ons 26 nov 2008, 19:32

Hyper Pak skrev:Hej finns texmex kvar köper jag den! :smile:


den är din!
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Re: Lite gitarrprylar!

Inläggav Gonzo III » tor 11 dec 2008, 09:54

Jag tar allparts skyddet och balkplattan
Gonzo III
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 49
Blev medlem: tor 11 sep 2008, 10:07

Lite gitarrprylar! uppdaterad 18/6

Inläggav Leo Stänkskärm » tor 18 jun 2009, 16:29

Uppdaterad 18/6, Lite telecasterprylar från ett relicproject som jag inte avslutade! Ursäkta dåliga bildkvalitén, var tvungen att foto med mobilen då digitalkameran pajat :dead:

Längst upp till höger, Två relicerade telerattar, Fender, 50-60 talsstil. Köpt på ebay, relicerad av nån jänkare där borta. "räfflade" i hålen. Åtdragbar skruv. Passar ej potarna nere i bild.

5 skruvar till plektrumskydd. Från en Fender Japantele 80-tal. Men likadana nu som då. "NOS" nästan gratis + porto

8 skruvar till plektrumskydd. Relicerade. oxiderade och slitna. Från Fender nästan gratis + porto

4 skruvar till halsplatta, relicerade, rostiga och oxiderade skallar. Fender RI mått. nästan gratis + porto

Telestall. Slitet från En Fendertele Japan mitten av -80. Vet ej om skruvarna finns kvar nånstans SÅLT

Halsplatta Fender Japan, Från mitten av -80 talet nästan gratis + porto

Halsplatta Fender Vintage RI, relicerad av nån jänkare från ebay. nästan gratis + portoSÅLD

Kontrollplatta från en Fender Road Worn '50 Tele. (relic) Inkl de två skruvarna SÅLT

Pottar, 3-lägesswitch med skruvar. Från en Fender Road Word '50 Tele. CTS Potar. Förmodligen riktigt bra kvalité 300 kr + fraktSÅLD

Det som är relikerat säljes i befintligt skick och ej med öppet köp.

Senast redigerad av Leo Stänkskärm fre 07 aug 2009, 12:22, redigerad totalt 3 gånger.
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Re: Lite gitarrprylar! strata och tele

Inläggav Leo Stänkskärm » tis 23 jun 2009, 14:27

Uppdaterar idag med lite stratagrejer :smile:

Ett aluminiumlager för avskärmning från fender, precis såna som satt på fenders strator -59 och framåt och även reissue modeller och custom shop. Precis som det ska vara :thumbup: Passar fenders p-skydd med hålbild -59 till 63 års modell. *SÅLT*

Ett oanvänt, oöppnat fender parchment accessory kit, fick hem grejerna idag men planerna blev ändrade så jag behöver detta inte längre.

150 kr inkl frakt *SÅLT*


Senast redigerad av Leo Stänkskärm tor 25 jun 2009, 20:04, redigerad totalt 4 gånger.
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Re: Lite gitarrprylar! strata och tele

Inläggav Leo Stänkskärm » tis 23 jun 2009, 23:42

Bump :blush:
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Re: Lite gitarrprylar! strata och tele

Inläggav Sven-Johan » ons 24 jun 2009, 08:40

danielj skrev:Uppdaterar idag med lite stratagrejer :smile:

Ett aluminiumlager för avskärmning från fender, precis såna som satt på fenders strator -59 och framåt och även reissue modeller och custom shop. Precis som det ska vara :thumbup: Passar fenders p-skydd med hålbild -59 till 63 års modell...

Bild


Ja tack! Om den inte redan är såld köper jag denna skärmplatta av dig för dina begärda 150:- inkl. frakt.

Sven-Johan

Mobil: 0708-71 94 03
Mejla helst inte via profilen utan använd, typ, denna adress: sven-johan.bladh[snabel-a]telia[dot]com
Senast redigerad av Sven-Johan ons 24 jun 2009, 08:42, redigerad totalt 2 gånger.
Sven-Johan
Användarvisningsbild
Sven-Johan
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 182
Blev medlem: fre 28 dec 2007, 15:10
Ort: Växjö, typ...

Re: Lite gitarrprylar! strata och tele

Inläggav Leo Stänkskärm » ons 24 jun 2009, 09:12

Mail till Sven-Johan!
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Re: Lite gitarrprylar! strata och tele

Inläggav Leo Stänkskärm » tor 25 jun 2009, 01:08

Inte mycket som är kvar nu, men detta finns fortfarande kvar bl.a. Från en Road Worn '50 Tele. CTS potar och tillhörande switch. Gissar på CRL switch/switchcraft eller nån liknande kvalité :thumbup:

Edit: SÅLD

Ursäkta dåliga bildkvalitén..

Senast redigerad av Leo Stänkskärm fre 26 jun 2009, 20:48, redigerad totalt 1 gång.
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16

Re: Lite gitarrprylar! strata och tele

Inläggav Leo Stänkskärm » tor 02 jul 2009, 15:30

Dunlop strap lock "dual design" knoppar. Nickel. 50 kr

Senast redigerad av Leo Stänkskärm tor 02 jul 2009, 18:13, redigerad totalt 3 gånger.
Varma kramar, Leo Stänkskärm - Musiker

Användarvisningsbild
Leo Stänkskärm
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1505
Blev medlem: lör 07 jun 2008, 15:16


Återgå till Säljes - Delar & Tillbehör

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster

  • Reklam