• Reklam

Söker trummis, basist och ev. gitarrist

Band / Bandmedlemmar sökes
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande

Söker trummis, basist och ev. gitarrist

Inläggav NedK » fre 26 aug 2022, 13:58

Telefon:
Län: Halland
Pris: 0
Länk till annonsen på diskant.se

Älskar du musik? Är du 30-50 år gammal (plus/minus några år)? Kön eller identitet spelar ingen roll. Vill du spela ihop med andra eftersom det är fantastiskt kul och möjligen även göra något gig då och då?

Jag är en 41 år gammal gitarrist som vill spela spacey, alternativ rock med rötter i 1990-talet, blandat med lite shoegaze. Tänk band som Shiner, The Life And Times, Failure, Chavez, Nothing, Jawbox, Quicksand, även The Smashing Pumpkins. Det är kul att skapa sin egen grej av alla sina influenser! Jag är öppen för mycket mer än jag nämnde. Gillar du Kent? Välkommen! Vi träffas och ser vad vi kan göra. Jag kommer också gärna in i ett sammanhang med likasinnade som söker en gitarrist.

Nivå? Du behöver inte vara ett proffs, bara någon som jag som kan hantera sitt instrument tillräckligt bra. Det viktigaste är kärleken till musiken!

Plats? Kungsbacka, eventuellt med omnejd. Det finns replokaler man kan hitta, till och med utrustade.
NedK
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 26 aug 2022, 13:54

Reklam

Återgå till Band / Bandmedlemmar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster

  • Reklam