• Reklam

Bärbar dator (defekt)

Här kan ni annonsera övrigt skräp

Bärbar dator (defekt)

Inläggav gavelli » mån 23 aug 2010, 06:49

Hallå.

Jag har en laptop jag vill bli av med. Tänkte se om det finns någon, antingen här, eller på bojen som vill ha den innan jag slänger ut den på Tradera.[:)]

Det är en IBM thinkpad R32. Den har bara legat och skräpat sen den dagen då jag använde den och fällde ner locket för att sedan fälla upp den utan bild.

Datorn startar och funkar men det är ingen bild. När man startar den och kommer in i Bios så syns IBM-loggan och det utan problem. Sen dör bilden. Jag har ingen aning vad det är för fel. Är inte så duktig på datorer. Men det kanske inte är så svårt att fixa. Annars kan man ju plocka delar, t.ex. batteriet, hårddisken etc. ur den.

Jag kommer inte riktigt ihåg vad det sitter för delar i men det går nog att googla. Det är ju ingen direkt ny och modern dator i alla fall. Men den funkar gott och väl till inte allt för krävande grejer. Jag har till och med spelat på den. Jag har dock för mig att det sitter 768mb ram och cpu'n ligger på strax under 2ghz. Jag är ganska säker på att det var AMD. Grafikkortet ska vara ett ATI Radeon.

Bild
Bild

Jag kan skicka med ett trådlöst nätverkskort från D-Link. Om det finns intresse så kan jag kanske tänka mig att slakta och sälja i delar!

Ge mig ett rimligt bud för den eller kom med något kul bytesförslag. Gärna gitarrelaterat men försök locka med vad f*n som helst om du vill![:D] Jag byter gärna mot fungerande laptop. Kan lägga lite stålar emellan!

Snabba ryck för jag lägger ut den på tradera om någon dag om ingen här visar intresse!

/Peter
gavelli
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 95
Blev medlem: tis 09 dec 2008, 20:39

Reklam

Återgå till Säljes/Köpes - Övrigt Ej musikrelaterat

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

  • Reklam