Ung och hungrig Yng.
Enligt boken (som jag inte läst ännu) tydligen hans typ 10:e gig nånsin?
Gitarrsolo
No way out
Cold day in hell
jazzfromhell skrev:Ung och hungrig Yng.
Hellfire666 skrev:Läs inte boken! Det gjorde jag förra veckan och det bästa hade varit att inte ha gjort det Det är nästan så jag skulle vilja säga att jag önskar att jag inte läst den men när man väl börjat går det inte att sluta.
Groth skrev:jazzfromhell skrev:Ung och hungrig Yng.
Jag tycker detta är den mest intressanta låten från det giget:
https://dl.dropbox.com/u/7134990/05%20-%20Victim%20Of%20The%20City.mp3
Ganska bekant va?
Bananskalle skrev:Hellfire666 skrev:Läs inte boken! Det gjorde jag förra veckan och det bästa hade varit att inte ha gjort det Det är nästan så jag skulle vilja säga att jag önskar att jag inte läst den men när man väl börjat går det inte att sluta.
Varför tycker du så? Jag tycker det var intressant att höra hans omgivning yttra sig.
Hellfire666 skrev:Bananskalle skrev:Hellfire666 skrev:Läs inte boken! Det gjorde jag förra veckan och det bästa hade varit att inte ha gjort det Det är nästan så jag skulle vilja säga att jag önskar att jag inte läst den men när man väl börjat går det inte att sluta.
Varför tycker du så? Jag tycker det var intressant att höra hans omgivning yttra sig.
Jovisst men jag hade nästan föredragit att leva i villfarelsen att yjm är en rätt schysst kille med ett enormt egoproblem.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 7 gäster