Forsman skrev:Reckless Mike skrev:vikko98 skrev:
Väntar fortfarande på Röklös Mike...
Hoppas du har tålamod. Köpte en sån där Line6 inspelningstjosangrej på stornötens inrådan. Kopplade in den i dattan och sen blev det bara tvärtyst. Efter det har jag flyttat och tappat bort kartongen med alla datta-pryttlar. Dessutom sitter jag för närvarande i sommarstugan på ett 3G-modem, med frugans datta och utan guitar. Slutligen lirar jag aldrig solon. Sånt sköter Solo-Sören och occasionally Beatles-Bergquist. I'm strictly on rythm!
Spela rhythm på solosträngen, fast bara en ton i taget och sen ska det gå skitsnabbt. Vips så har du blivit Solo-Mike!
kryckan63 skrev:Tack så mycket Vikko!!!
Vad trevligt måste jag säga
Det är en ära att få mottaga stående ovationer av alla.
"Bugar"
Nästa gång lägger jag ut ett BT som vi bränner på!
Kisses and hugs!
Abergh skrev:Skit också... blev tvungen att jobba extra men jag har ju lovat att delta. Lite onykter har jag blivit igen också. Men men, på med BT:et i datorn och spela in medan jag lirar ett enkelt solo över eländet på en Fender Mustang II som står i ett annat hörn av rummet. För inspelning används en Zoom H4 som får ligga på ett bord i närheten. Blir så där lite lagom burkigt, men jag står för detta. Jag är inte bättre än så.
http://dl.dropbox.com/u/11987387/Abergh ... gning2.mp3
Är det inte typ ett inbyggt ljudkort i Mustangen så du kan koppla in den via USB i datorn och spela in den vägen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst