• Reklam

Gitarrist finnes Kristianstad!

Band / Bandmedlemmar sökes
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande

Gitarrist finnes Kristianstad!

Inläggav Zupertiger » sön 03 aug 2008, 20:04

Tjena! Slutade för ett tag sedan Hässleholms-baserade Killer Zeus. Startade därför studioprojektet Tenth Revolution tillsammans med en polare, men nu börjar jag bli sugen på att spela live igen med ett riktigt band. Genren jag är intresserad av är mot rock/hårdrock-hållet.

Har spelat i...hmm...4½ eller 5 år nu. Min spelstil är influerad av framförallt Jimi Hendrix, Gary Moore, Dave Murray och flera andra som spelar solon i bluesens tecken. Jag skulle dock personligen vilja säga att jag tycker bäst om att spela komp-gitarr även om det var jag som skötte solona i Killer Zeus. Bor på Näsby i Kristianstad och är mest intresserad av band här i stan eller med omnejd; Hässleholm går också bra.

Om ditt band är i behov av en extra gitarrist eller om du planerar att starta ett band så är det därför bara att dra iväg ett mail eller meddelande om du är intresserad! :smile:
Användarvisningsbild
Zupertiger
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 8
Blev medlem: tor 10 apr 2008, 22:22

Reklam

Re: Gitarrist finnes Kristianstad!

Inläggav Anderssown » mån 04 aug 2008, 14:47

synd att du inte bor i norrköping och spelar metal :D
Användarvisningsbild
Anderssown
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 1188
Blev medlem: tor 31 jul 2008, 10:34
Ort: Norrköping


Återgå till Band / Bandmedlemmar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

  • Reklam