• Reklam

Gitarrist finnes på tjörn/orust/stenungsund

Band / Bandmedlemmar sökes
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande

Gitarrist finnes på tjörn/orust/stenungsund

Inläggav Wicca » sön 02 nov 2008, 17:31

Telefon: 0735363327
Län: Västra Götaland
Pris: 50
Länk till annonsen på diskant.se

Hej, jag har spelat gitarr mer eller mindre seriöst i 6 års tid nu och efter 3 år på musikgymnasium tappade jag lusten och satsade på att plugga vidare istället. Nu känner jag dock att jag vill komma igång igen efter ett uppehåll, man kan säga att min spellusta har kommit tillbaka.

Då jag tycker att det är mycket roligare att spela med andra så vill jag självklart hitta ett band med likasinnade som vill spela.
Jag spelar helst rock, funk, blues, reggae, jazz(igt) och är öppen för många förslag.

Jag har tidigare spelat på musikgymnasium som sagt samt ett band som var ute och spelade en hel del så jag har vana av både studio och livespelningar.

Jag är 20 år, har egen bil och bor just nu på Tjörn, pluggar på Billströmska Folkhögskolan där.
Ordentlig förstärkare har jag tyvärr ingen just nu men det kan snabbt ändras på vid behov.

Hör av er så ser vi vad som händer.
-micke-: "Som vanligt +1 på Wicca (han säger bara bra saker den mannen)"
http://eftermitttycke.blogg.se [En blogg om både min musik och om mina åsikter i allmänhet]
Användarvisningsbild
Wicca
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 2034
Blev medlem: sön 19 aug 2007, 23:41
Ort: Nyflyttad till Uppsala.

Reklam

Återgå till Band / Bandmedlemmar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

  • Reklam