• Reklam

Trummis och bassist sökes! GBG

Band / Bandmedlemmar sökes
Kategoriregler
  • Endast musikrelaterade annonser är tillåtna
  • Annonsen skall vara väl utformad, och får ej innehålla länkar till andra annonsplatser som Blocket, Tradera m.m
  • När din annons inte längre är aktuell sätter du annonsstatus till INAKTIV, skriv inte SÅLD eller liknande

Trummis och bassist sökes! GBG

Inläggav Droodle » tor 18 aug 2011, 16:37

Telefon:
Län: Västra Götaland
Pris: 1
Länk till annonsen på diskant.se

Hej hej. Jag skriver och spelar gitarr i ett mörkt och läskigt band som pumpar ut låtar på 10 minuters sträcket, Nog om det. Musikstilen är Progg/metal/något.... Tänk Opeth/dream theater/spock'sbeard blandat med gojira/bloodbath. Bandet har haft en gnagglig start men det finns 2 låtar klara och en ny som jag skriver på för tillfället. Och nu när jag såg den här delen av forumet så tänkte jag kunde fiska lite medlemmar.. Iaf försöka, en trummis (som gärna kan blastbeats och härliga jazzstilar) med vett om det mesta och en bassist som kan sin grej utan att jag behöver leka diktator.

Det finns ingen replokal för tillfället pga att jag är nyinflyttad till GBG men om det skulle eskalera och någon verkligen skulle vara intresserad att börja spela i bandet så hittar vi en!

Om ni är intresserade så har jag båda låtarna inspelade lite "pissigt" via en pod om någon vill höra. Man får iaf en bild på hur låten är uppbyggd och hur den kan låta med olika beats/bas.

det är bara att kontakta min mail Karl.Adler@spray.se om ni vill få låtarna skickade eller lite frågor!
I got my custom rack....which is made by....um...er.... mister rackman.
Användarvisningsbild
Droodle
Medlem
Medlem
 
Inlägg: 25
Blev medlem: mån 04 apr 2011, 18:14
Ort: Mölnlycke

Reklam

Återgå till Band / Bandmedlemmar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster

  • Reklam