Reckless Mike skrev:Är det någon mer än jag som inte kommer åt Tapatalk? Jag får felmeddelandet "Tapatalk har tyvärr stoppats"
nMan skrev:Reckless Mike skrev:Är det någon mer än jag som inte kommer åt Tapatalk? Jag får felmeddelandet "Tapatalk har tyvärr stoppats"
Du har blivit bannad sedan bojenincidenten tidigare i veckan.
Forsman skrev:nMan skrev:Reckless Mike skrev:Är det någon mer än jag som inte kommer åt Tapatalk? Jag får felmeddelandet "Tapatalk har tyvärr stoppats"
Bra sagt nmaN!
nMan skrev:Forsman skrev:nMan skrev:Reckless Mike skrev:Är det någon mer än jag som inte kommer åt Tapatalk? Jag får felmeddelandet "Tapatalk har tyvärr stoppats"
Bra sagt nmaN!
Tack, och välkommen till min personliga ryggdunkarklubb!
Tremade skrev:nMan skrev:Forsman skrev:nMan skrev:Reckless Mike skrev:Är det någon mer än jag som inte kommer åt Tapatalk? Jag får felmeddelandet "Tapatalk har tyvärr stoppats"
Bra sagt nmaN!
Tack, och välkommen till min personliga ryggdunkarklubb!
Måste man ha konto på bojen för att rygga dunk i klubben?
Forsman skrev:nMan skrev:Reckless Mike skrev:Är det någon mer än jag som inte kommer åt Tapatalk? Jag får felmeddelandet "Tapatalk har tyvärr stoppats"
Bra sagt nmaN!
LordoftheStrings skrev:Ajaj, hade jag haft användning för den hade jag kanske köpt den
Reckless Mike skrev::disapprove:
Använder 4.4.2. Får väl se om jag kan uppdatera då.
Ni andra haters lämnar jag därhän.
LordoftheStrings skrev:Ajaj, hade jag haft användning för den hade jag kanske köpt den
HRJ skrev:Forsman skrev:nMan skrev:Reckless Mike skrev:Är det någon mer än jag som inte kommer åt Tapatalk? Jag får felmeddelandet "Tapatalk har tyvärr stoppats"
Bra sagt nmaN!
Nu gör du det igen!
Varför måste du alltid uppvigla?!
KONSTANT!!!
HRJ skrev:Som på beställning kommer hela Diskanteliten..
Forsman skrev:Ljudbanjon lyser med frånvaro av potentiella konflikttrådar. Bara tråkigheter där. Funderar på om inte åldersgrejen vore något att ta upp igen. Det var längesen. Sen kan man flika i med lite neger- och politiksnack, sen är de igång gubarna! (dyselksi).
Skål, Bönder! Är på G. Vet inte hur länge dock...
Reckless Mike skrev:Dubbelkkm!
Min Z2 låter mig inte uppgradera programvaran. Man skulle nåskan kunna tro att den är en förklädd Iphone. Den hävdar att allt är av senaste modelljobb snitt trots att det uppenbarligen finns senare utgåvor av Android.
martink78 skrev:Har du bootat om den?
Tremade skrev:Det är la sony som ligger efter. Nexus varianterna får alltid det senaste
Återgå till Buggar, Frågor, Förslag, Synpunkter m.m
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster